neděle 13. března 2011

Pavouk-obluda

Dnes 13.3.2011 jsem našla na zemi pavouka,ležel na zádech a vypadal,že je to mrtvolka vyschlá.
Tak jsem si řekla "paráda,mám objekt na makro".Chtěla jsem ho vzít za nožičku,že si ho přenesu a pohl se!!Hrozně jsem se lekla,až jsem zakřičela a on dělal zase mrtvého!
Šla jsem si tedy pro papír,že si ho přenesu na světlo..
Měla jsem ho na stole a nachystala foťák.Manžel chtěl na novém Tamronu vyzkoušet jak vypadá i se sluneční clonou,tak jsem ho prubla.Pavouk měl 1cm,když byl schoulený.
Tak a jdeme na to!!
Zaostřila jsem na pavouka,v tom se vysunul objektiv,mě se obluda zvětšila v celé své "kráse" ,zakřičela jsem, clona narazila o stůl a foťák mě praštil do hlavy!!No hrůza!!
V tom se pavouk probral a začal běhat,já křičela hrůzou,malý jančil a můj se smíchy válel!!
NO HNUS FIALOVEJ!!
Nejhorší na focení bylo,že se mi pavouk zobrazoval v max.velikosti a já nevěděla jak je daleko ode mě,než na mě skočí či vleze do objektivu,no hlasivky mám vykřičené a s pavoukama na hooodně dlouho končím!!
A jako poslední věc..už jsem vypla foťák a otočila se k mojemu a on mi říká,hele..zdrhá ti:-D
No opět řev a málem jsem spadla ze židle!!
Skočila na mě taková fobie..škoda mluvit..byla jsem děsně spocená a do toho pak zimnice.
Můj se tak dlouho nepobavil a prohlásil,že se mu život prodloužil o dalších 5let,za to já měla málem smrt!!
Po focení jsme pavouka obludu vyhodili ven :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat